fredag 16. april 2010

Yeppoon

Heihei!

Jeg heter Henriette, er 16 år og kommer fra Sykkylven. Den 4. juli 2010 drar jeg til Australia, nærmere sagt til byen Yeppoon i Queensland! Skolen jeg skal gå på heter Yeppoon State High School, og der skal jeg være elev i 9 måneder. Jeg har aldri blogget før og har aldri hatt lyst til det heller, men jeg fant ut at å blogge er en fin måte å oppdatere mine kjære hjemme i Norge på! :)

Klem fra Henny!


Slenger med ett bilde av meg og jentene! Jeg er blondina i midten oppe :)

10 kommentarer:

  1. Hei! Føler at du har fått frem mye på denne bloggen :) kanskje du kan skrive LITT mer om deg selv, føler du er en interessang person. Legg ut mye bilder!! Gleder meg til å være med deg til Aussie gjennom denne bloggen her. Dette kan bli gøy, tener du mye på denne bloggen? :)

    SvarSlett
  2. Ditta her blir bra!!

    SvarSlett
  3. Vilken fin blogg! Du har uppenbarligen en framtid i den här branschen. Jag menar verkligen det. (Men du kommer aldrig att slå mig.)
    xoxo Blondinbella

    SvarSlett
  4. Kommer til å savne deg utrolig mye! Veldig lurt av deg å lage denne bloggen, slik vi får høre og se hvordan du har det i Australia. Gleder oss veldig mye til å se, og vi er helt sikre på at dette kommer til å bli en super blogg. Vi ønsker deg lykke til videre og alt godt i fremtiden :) Vennlig hilsen Randi og Ida <3

    SvarSlett
  5. grrr.. jeg er i australia nå, gleder meg til du kommer.. grr :D vi skal få det gøy :)
    MVH Pedo-Frank

    SvarSlett
  6. Jeg skal også til Australia.. linker deg jeg:D

    SvarSlett
  7. Niice, godt at flere blogger :-D Føler det er så sinnsykt random og wannabe, haha. Men vi blogger jo om livet vårt der nede :-) good luck, håper du får ett greeat år. Skal følge deg :-)

    SvarSlett
  8. okei:)

    kommer til å følge med deg også, håper du får et fint år:)

    SvarSlett
  9. Hei! Jeg skal også til Australia, greit om jeg linker deg? :)

    SvarSlett
  10. Link i veg! Linker tilbake jeg :)

    SvarSlett