mandag 10. mai 2010

The Bekina's!

Da var det endelig min tur til å få vertsfamilie!

Jeg skal bo hos familien Bekina. Familien består av moren Donna, faren Joe (han er fra Kroatia) og den vakre datteren Emily som er like gammel som meg. De har også en sønn som er litt eldre enn oss, men han bor i New Zealand. Jeg er så utrooooolig fornøyd med familien jeg har fått! De er så utrolig hyggelig! Jeg snakker mye med Emily og vi kommer kjempegodt overens. De har allerede skaffet meg en billett til Emilys "formal", som er et ball. Det er nesten på samme tid som når jeg kommer ned :) Gleder meg vilt nå! Nervene jeg hadde har nesten forsvunnet etter at jeg ble kjent med familien, jeg føler meg skikkelig velkommen. De sa at jeg var "already a part of the family". :)

De bor i et veldig fint toetasjes hus ca 5 minutter fra stranden. De har ingen dyr, men Emily sier hun skal få seg en skilpadde! Haha, det blir gøy. Dessverre går ikke jeg og Emily på samme skole, hun går på en jenteskole. Men den ligger nært min skole, Yeppoon State High, så vi tar samme buss. I'm sooo excited!! :D

3 kommentarer:

  1. åååå! Er så mesunnelig på deg!
    du er heldig da, skulle ønske jeg får en vertssøster på min alder :) !

    SvarSlett
  2. åh det hørtes helt supert ut! Deilig med 5min til stranden : ))

    SvarSlett